Verzendings policy

Levering

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Meestal duurt het 3-7 dagen om een bestelling te verwerken, waarna het wordt verzonden. De verzendtijd is afhankelijk van uw locatie, maar kan als volgt worden geschat:

● VS: 3-4 werkdagen

● Europa: 6-8 werkdagen

● Australië: 2-14 werkdagen

● Japan: 4-8 werkdagen

● Internationaal: 10-20 werkdagen


Waar wordt mijn bestelling verzonden?

We werken samen met een bedrijf voor on-demand orderafhandeling met faciliteiten over de hele wereld!


Worden er douanekosten in rekening gebracht voor mijn bestelling?

Bij internationale bestellingen kunnen extra douane- en belastingkosten van toepassing zijn. Deze kosten vallen buiten onze controle en worden beoordeeld door uw lokale douanekantoor. Douanebeleid varieert sterk voor elk land, dus controleer rechtstreeks bij uw lokale douanekantoor of er rechten en belastingen van toepassing zijn op uw aankopen.


Mijn bestelling zou nu hier moeten zijn, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Voordat u contact met ons opneemt, helpt u ons alstublieft door het volgende te doen:

● Controleer uw verzendbevestigingse-mail op eventuele fouten in het afleveradres.

● Vraag uw plaatselijke postkantoor of zij uw pakket hebben.

● Ga langs bij uw buren in het geval dat de koerier het pakket bij hen heeft achtergelaten.

Als het verzendadres correct was en het pakket niet bij het postkantoor of bij uw buren is achtergelaten, neem dan contact met ons op via [voeg hier uw ondersteunings-e-mailadres in] met uw bestelnummer. Als u een fout heeft gevonden in uw afleveradres, kunnen we u een vervangende bestelling sturen, maar de verzendkosten zijn voor uw rekening.


Bestellingen Hoe worden uw producten gemaakt?

We werken samen met een print-on-demand dropshipper. Ze hebben locaties over de hele wereld, dus afhankelijk van waar u zich bevindt, worden uw bestellingen afgedrukt en verzonden vanuit de faciliteit die dit het meest efficiënt kan doen!


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt een tracking-link via e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden. Als u vragen heeft over uw tracking of verzending, neem dan contact met ons op via info@creartor.be.


Ik heb een verkeerd/beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Onze excuses als het product dat u heeft besteld beschadigd is aangekomen. Om u snel te helpen dit op te lossen, stuur ons alstublieft binnen een week een e-mail op info@creartor.be met foto's van het beschadigde product, uw bestelnummer en alle andere details die u heeft over uw bestelling. We zullen zo snel mogelijk met een oplossing komen!


Retourneren Wat is uw retourbeleid?

We bieden geen retourzendingen en ruilingen aan, maar als er iets mis is met uw bestelling, laat het ons dan weten door contact met ons op te nemen via info@creartor.be!


Biedt u terugbetalingen aan?

Terugbetalingen worden alleen aangeboden aan klanten die verkeerde artikelen of beschadigde artikelen ontvangen. Als een van deze van toepassing is, neem dan contact met ons op via info@creartor.be met foto's van verkeerde/beschadigde artikelen, en we zullen dat voor u regelen.


Kan ik een artikel ruilen voor een andere maat/kleur?

Op dit moment bieden we geen ruilingen aan. Als u niet zeker weet welke maat beter past, bekijk dan onze maattabellen - we hebben er een voor elk item dat in onze winkel wordt vermeld, in het gedeelte met productbeschrijvingen. Hoewel zeldzaam, is het mogelijk dat een artikel dat u heeft besteld verkeerd is gelabeld. Als dat het geval is, laat het ons dan weten via info@creartor.be binnen een week na ontvangst van uw bestelling. Voeg uw bestelnummer en foto's van het verkeerd gelabelde artikel toe, en we sturen u een nieuwe, of doen een terugbetaling!